Alfavox weźmie aktywny udział w Call Center World 2013

150x110

Już za tydzień Alfavox przedstawi na międzynarodowym branżowym forum swoje flagowe rozwiązanie – alfa Video Contact Center. Firma będzie promować swój produkt wspólnie z niemieckim partnerem i dystrybutorem – firmą absolute.contacts GmbH, której siedziba mieści się w Monachium.

Jedne z największych targów branżowych na świecie – Call Center World 2013 to niezwykła szansa, żeby poznać i dokładnie przeanalizować obecne i nadchodzące trendy. Hasłem przewodnim Call Center World 2013 są „strategie obsługi klienta w przyszłości”.

Spodziewamy się, że większość poruszanych zagadnień będzie dotyczyła wyższego poziomu zaawansowania technologicznego w pracy call i contact center, głównie w zakresie możliwości i sposobów łączenia różnych kanałów do obsługi klienta, minimalizacji zaangażowania w nią konsultantów, skupienia się na urządzeniach mobilnych oraz wykorzystania mediów społecznościowych i Internetu w pracy konsultantów – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Coroczne spotkanie Call Center World to okazja obserwacji najlepszych w branży, dzielenia się doświadczeniami i przemyśleniami, zdobywania nowej wiedzy, a także możliwość uczenia się na cudzych błędach, o których otwarcie mówi się podczas prezentacji.

Aktywne uczestnictwo w poprzednich edycjach targów bardzo znacząco wpłynęło na naszą pozycję rynkową, postrzeganie Alfavox jako wiarygodnego partnera w biznesie, a także mocno uwiarygodniło promowane przez nas produkty jako rozwiązania gotowe do konkurowania na innych rynkach, zwłaszcza na rynku niemieckim, dla którego te targi są kluczowe – dodaje Janusz Tomiczek.

Podczas CCW2013 zwiedzający będą mogli zobaczyć działanie systemu alfa Video Contact Center na żywo, w postaci prezentowanego systemu demo. Stoisko Alfavox i absolute.contacts – w tym roku w całkowicie nowej odsłonie – zlokalizowane będzie w hali 4, stoisko 4A6.